Countdown

torek, 6. maj 2008

Kaj vse

ljudje počnejo zjutraj v avtu...

Pouk smo imeli danes, zarari pisanja mature, popoldne. Tako kot vse ostele neobičajne šole seveda. Običajne gimnazije na ta dan nimajo pouka. Pa dobro. Smo lahko vsaj dlje spali. In ko sem se zjutraj okoli 11 peš odpravil proti ŽP, sem malo opazoval ljudi v avtih, ki so bili namenjeni bohvekam...

Fak. Ne moreš verjet, kak se enmu folku mudi. Že tko je gužva in je treba bit kr pozoren in spremljat kaj se dogaja, čene se hitro koga napičič v rit. Ampak neeee. Najprej se pelje mimo mene ženska, ki se, ne boš verjel, gleda v vzratno ogledalo in si popravlja maskaro/senčilo/puder oz. bilokaj to blo. Pa še prehitrje vozla. Drugi je bil moški, ki je imel v eni roki mobitel in se pogovarjal, v drugi roki pa jabolko, ki ga je jedel. Zanimivo kajneda. Šofiral je kar s komolci. Potem mimo prinori ženska, ki je imela a števcu vsaj 80. Očitno je nove kazni ne motijo preveč. Svašta...

Potem se pa čudimo, zakaj je toliko nesreč...

jjfepmvsdčfeovmćlgmdpbre

Booooing!!!

1 komentar:

Ana pravi ...

stari moj.. :) opisovanja ja :)

ja bom drzala pesti za anteo, obvezno javi, kako se je odrezala... bos mel to skrb?

drgac pa stari, care moj, bodi se naprej tako faca k si. hehe, pa mej pod kontrolo backstage, da ga ne bodo prevec sral..

objemi :) pa pozdravi mi BAG, vse, zmejen, obljubis? :) :)

ayde!