Countdown

četrtek, 27. marec 2008

ZAKON

je bila največkrat izrečena beseda v backstagu...

Ratal nam je! Predstavo smo speljali tako, kot smo lahko le upali. Brez zapletov (vsaj večjih ne). Ker vas večina ne ve, za vse to je "kriv" ŽIGA DIVJAK! Skratka ZAKON!

NAjprej se morem zahvalt Vidu, ker mi je frizuro naredu (potem ko mi je uno češko podru), potem Lenatru L. k mi je tak jabećki leder đekt posodu, in pa seveda PUBLIKI, k je bla zakon, ker je tuk ploskala, da je blo vsem res v užitek igrat pet in plesat. Opravičujem se vsem ostalim, k ste me prenašal k sem težil. Sem pač mogu. Pa hvala za vse prostovolne prispevke, k jih je blo res dost...

Če kdo od vsa ni prišel v dvorano, ali pa je predstavo zamudil, ni panike, igral bomo še dostikrat, spremljajte bloge in doste vse zvedel. Pa Šoba je car...

To je to za danes, še enkrat hvala!!!

Gooooo greaced.....

Greace!!!

16 komentarjev:

Wandering woman pravi ...

Rečem lahko sam: "Zakon!"

MajaW pravi ...

Res vam je ratal ;) supr blo :)

Vid. pravi ...

ni za kej ;) pa ... ja dobr, ne super je blo :)

Anonimni pravi ...

Žiga je naš idol. ;)

Anonimni pravi ...

Žiga je zakon!

Anja pravi ...

predstava je bla res zakon :) Žiga je pa itak car :D

Anonimni pravi ...

no ja fantje, malo samokritike, kej bi pa že lohk blo boljš, a ne ?

Drax pravi ...

Veliko stvari bi lahko bilo "boljš", še več ša "slabš" tako da smo lahko zelo zadovolnji!

Wandering woman pravi ...

Mah, se priporočamo še za drug del :P

Anonimni pravi ...

Samo eno ppripombo, lol, če bi imeli dost mikrofonov, de bi se še vsi dialogi dobr slišali v tako polni in s pozitivnimi čustvi nabiti dvorani, pa ste za na kak večji oder, ali plesno dvorano, štadijon ....

Anonimni pravi ...

Žiga I love you!!! :*

Drax pravi ...

Hehe
JA to bi blo super, sam problem je, ker vse to res veliko stane.
Če pa imate Vi kej preveč denarja, me lahko kontaktirate...

ziga pravi ...

Hej,
Ratal nam je! Ratal nam je dobro!
So stvari, ki bi lahko bile boljše, ampak saj je vedno tako. Mislim, da smo lahko zadovoljni s tem kar smo nrdil. čestitke vsem, res vsem. SUPR STE BLI, SUPR STE IN ŠE BOTE NA NSLEDNJIH PREDSTAVAH!

Celotni ekipi:
Carji ste, res supr je blo delat z vami! Zdi se mi, da smo se dobro ujel in se ob delanju norno zabaval, vsaj js sm se, klub temu, da sm bil občasno živčen:-) Kakorkol lepo je blo delat z vami!

Anonimni pravi ...

Kera čebelca je napisala tist zgori? :)

Anonimni pravi ...

stari ki so te prispevki ?? :D:D:D
gapo

Drax pravi ...

To sem jaz uzel
Sej sem ti dal neki
Ne seri zdej
;D