Countdown

nedelja, 25. marec 2007

Moj jubilejni oz. prvi blog

to sem jst:D (v bistvu neigram klavirja)

No pa sem končno začel delatu to, kar se mi je dolgo zdelo eno navadno in brezvezno zabijanje časa - pisat blog. Čeprav še zdaj ne vem "tapravega" razloga, je to verjetno le muha enodnevnica, ki bo končala s svojim bednim življenjem še preden vzide sonce. Če vaz zanima več o muhah lahko obiščete Lenynov blog, kjer imate zelo veliko napisanega o muhah in naših povezavah z nimi. Mogoče pa je Lenyn prav pri meni dobil inspiracijo za tisti post... Ker je že pozno, še posebej zato ker smo učeraj, SPET, kot vsako leto premaknlili uro, kar je totalno brezvezno, sem zdej še bol sf****, kot ponavadi. Pa še šola je jutr. PIZDA

P.S.: Se mogoče vidmo jutr, če ne bo ta muhica poginla do takrat,....

Drax

Ponavadi sem nasmejan ali pa vsaj čuden

3 komentarji:

Vid. pravi ...

a mojga linka pa ne bi dodal med povezave haaa ;D? aja pa lepo da si se lotu tega, sam men se tud ne da :D ne vem kdaj bom sploh še kej napisu :P, glede na to, da je najmlajši post star okoli 10 dni hehe :D

Drax pravi ...

Jaz nebom TKO hitro odlehal,...

Vid. pravi ...

vem ja... si reku :D jst sm bol tak jebat ga :P