Countdown

četrtek, 29. marec 2007

Kr neki

V sklopu šole smo si danes ogledali film, v katerem je bil predstavljen Janez Trdina. Verjetno si lahko mislite, kako zanimiv je nam dijakom film s takšno vsebino. Verjetno ni potrbno posebaj poudarjati, da je med filmom dvorana postajala vse svetlejša, saj je vedno več dijakov začelo svoj dolgčas preganjati z mobilnimi telefoni. Najbolj zanimivo (oz. nagnusno) pa je bilo ko so žačeli govoriti o spolnosti in s spolnosto povezanimi temami. Citiram: Janez Trdina je velikokrat svoje spolne potrebe durugim vtaknil v usta... Uporabili so tudi nekaj verbalnih besed, ki pa niso bile nič v primerjavi z tem, kot pa z dejstvom da so nas veliko bolj poučili o anatomiji ženskega telesa, s slikami, kot pa o Janezu Trdini. Zdi se mi, da bi Trdino lahko predstavili v boljši luči, tako pa je izpadel kot kakšen perverzen starček. Sej je bilo še nekaj takšnih "for", sam raje nebi o njih ker se mi zdijo še za blog (ta) neprimerne :D. Največja ironija današnjega dneva pa je bilo dejstvo, da nam je s tem odpadla samo ena ura, pa še ta ura, ki je odpadla je bila ura geografije, ki bi minila hitreje, kot pa ura, ki smo jo preživeli v dvorani kulturnega doma. SHIT HAPPENS

9 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

avtonomija hehe. ANATOMIJA;)

Drax pravi ...

HEHEHE

Vid. pravi ...

škof je car :D pr geografiji se vsaj fajn naspiš :P

nika pravi ...

poudariti in perverzen...sm mislna da si ti mal bol pedanten, pa maš rad red in tak..

Vid. pravi ...

ja ok... sj sm geek :D sam če mi ni treba... pol se tud ne pretegnem kej dost :D

Drax pravi ...

Sicer nevem na koga je letelo to od Nike, saj je Vid delono odgovoril na njeno vprašanje.
Pa da še jaz. Res imam rad red in sem pedanten, pri meni je samo problem, da ne znam pisat in potem, ko preberem, kaj vem napisal, ne opazim takšnih napak.
Hvala za popravke, če se ti da bi te prosil da še naprej to delaš.

nika pravi ...

jupi končno sem koristna (sli pa tudi ne)si pa zabaven..res boš dober pravnik..moja sestra je tut na pravu..pa je psiho : )pa jo mam vseen rada (ne pravim da mam tut tebe)

Drax pravi ...

Sam da se opredeliš.

Vid. pravi ...

moja sestra je tud na pravu :D pa jo mam tud rad :D pa ne pravim da vas nimam :D