Countdown

torek, 13. januar 2009

Kurac

pa ta štrom...

Včeraj zvečer, ko sem se ob 10 odločil, da se grem učit, nam je, kdobisimislil, fuknlo štrom vn. Fuk. Pa ga ni blo več. Jaz nesrečnik pa sem se bil potem primoran učiti pod sojem svetlbe, ki ji je odddajal moj prenosni telefon. Jeba.

Sej če se to ne bi dogajalo vsak mesec po nevemkolikokrat, potem to ne bi bilo hudo, ampak to, to je pa že preveč. Elektro Celje jebi se.

Svojo NE rabimo.

Peace!!!

P.s.: In zgleda, da je štrom spet vrgl vn opoldne, saj čisto vse digitalne ure, ki jih imamo v stanovanju utripajo.

6 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

P.S.: Uf, ste moderni.

Anja pravi ...

mja, sm glih iz kopalnce pršla, sm mela mokre lase, pa si jih nism mogla posušit, mobi mi je crknu kr ga nism mogla dat filat,(pa še 15 drugih stvari)...se mi zdi, da se to dogaja sam na gubčevi?

Drax pravi ...

Ps: 3x moderni :D

Samo na gubčevi ja. Včeraj tudi..

Lenart Senica pravi ...

Ja, pripravlja se upor :D

Estera pravi ...

Ni sm na gubcevi, tut pr nas v Lskovcu je zmanjkal :///

Drax pravi ...

Pa naj se jebejo kreteni, spet nimamo stroma.