Countdown

četrtek, 13. november 2008

Dolg

-čas...

Danes mi je po dolgem času spet dolgčas.

Počitnice so itak minile tako hitro in ker sem bil vseposvod, sploh nisme imel časa, da bi pomislin na to, da mi je dolgčas. Poleg tega, sem imel tudi veliko dela za šolo, med drugim prebrati 500 strani dolgo knjigo, kar je vzelo dosti časa. Pa še to nisme prišel do konca.

Prejšnji teden je bilo veliko sranja. Od knjige, ki jo je bilo treba prebrati do konca, do slovenščine in geografije in tudi izpita. Spet cel teden nisem imela časa, da bi mi bilo dolg čas. Še v nedeljo sem iel tekmo, dan prej pa sem pomagal pripravljati dvorano.

Ta teden, strah pred fiziko, vprašan matematiko. In evo danes, končo dan, ko mi je res dolgčas. Fino.

Čeprov mi je že mal dolgčas....

Peace!!!

4 komentarji:

CyMaN pravi ...

ja, bogi si. spočij se dragi!

Unknown pravi ...

no, ja... tud dolgčas je včasih dober. Ampak, a ni res, da ko začneš v njem uživat, več ni dolgčas?

PP!
--
by Ata Pizdun

Drax pravi ...

Mal drugač je, ko nehaš uživati postane ta čas dolgčas ;)

Unknown pravi ...

true, so true...

PP!
--
by Ata Pizdun