Countdown

četrtek, 3. september 2009

Pozdravljeni

prijatelji... LINK

(Sam ne maram brati dolgih postov, vendar ne gre drugače. Mogoče pa ne bo dolg.)

Torej Zakaj? Razloga, da sem se odločil napisati post tako pozno (v noč) pravzaprav ni. Mogoče me je k temu spodbodil mali notifier, ki mi je notifiral da je na mojem blogu pravkar 3(tri) obiskovalcev. In sem se spomnil kako je bilo včasih, ko sem cele dneve gledal googlov add Analitics in štel obiskovalce moje WB spletne strani, ter jih z raznimi denimi "forami" poskušal privabiti čim več. LINK

Kje? Počitnice so bile burne. Najprej sem bil s Sandro (ker je opazila, da je na mojem blogu še nisem omenil; Sandra N*****, Ž, 13.8.199*, 16* cm, *3 kg, moje dekle) 3 tedne na morju v Nerezinah, fotke so dostopne na ObrazKnjigi, kjer sem prvič v življenju videl rezultate svoje uspešno, vendar ne zadovoljivo, opravljene mature, se *** kopal ob nepolni luni in kupil hrvaško mobi kartico. Ko sem prišel domov, sem dva tedna letal okoli in na veliko užival saj sem se 10.8 redno zaposlil pri mizarju. Pogodba se je iztekla po 2 tednih. (spet) Dva tedna sem letal usepousot, drug teden pa izpolnim še drugi del pogodbe pri mizarju. Potem pa fux.

Kako? Bilo je super. Najdaljše počitnice v mojem življenju, penzije ne bom dočakal, so minile v trenutku. Ali pa dveh. Ok, kot neskončnost moram šteti uro ki sem jo porabil za logiranje na stran, saj se je server tako zabil, da sem popizdil. Vso muko je potem odgnala cigara. Drugače pa je bilo res super.

Kam? Trenutno nikamor.

Ali ste vedeli? Da danes mineva natanko 147 let od kar je umrl A. M. Slomšek? Jaz tudi ne.

Povzetek: Življenje je lepo, gimnazija ima nove fazane, voda v bazenu Brestanica ima 23°C in hrana je najboljša ko je še topla.

Dobr bobr in 10 smejkotov, ki jih sami umestite v besedilo :)

Feeer!!!

P.s.: Pardon...

2 komentarja:

hepijo pravi ...

Jeeeee, vstal od mrtvih ;)

Drax pravi ...

Enako :)