Countdown

sobota, 4. april 2009

Ekskurzija

v Slovensko Bistrico...

Not.Šli smo na ekskurzijo. Zajebu sem čist. Zmatran sem fuł.

Danes smo šli na ekskurzijo v Veleje. In vsak je moral voditi del poti, ki mu je bil vnaprej določen. In ker sem jaz kreten zajebu in sem namesto Bistrice ob Sotli naredil seminarsko za Slovensko Bistrico, sem pristal v kurcu. A k sreči, mi je prof. Špiler ponudil možnost, da predstavim Blanco, kajti tako sem imel še nekaj ur vožnje časa, da se pripravim.

In ker je ŠOLN car; vedno ima sabo mobitel, računalnik in kabl, mi je zrihtu net, jaz pa sem že na poti napisal novo seminarsko. Tako da Hvala Šoln, da si mi posodil ražunalnik(z netom). In kupil cheeseburger. Mwa mwa

And once again, the day was saved by Simon Šlon.

Peace!!!

1 komentar:

CyMaN pravi ...

Dj števec nazaj nastavi