Countdown

sobota, 18. oktober 2008

Kifel

fešta in odlična tekma...

Petek kifel feta. Soota tekma. Jutr ...

Včeraj sem bil na Kifel fešti. Blo je super. Poleg odlične družbe in vzdušja, so na odru razturaval Mi2. Prvič sem jih gledal/poslušal v živo in čeprav sem si mislil da so zakon, si misem mislil, da so taki carji. Nararedil so vlko fešto, res smo se naplesal/naskakal/napil. No napil ne, sem pa prvič v tej sezoni pil kuhano vino...

I kill you (brez kiflov na kifl fešti ne gre)Na zdravje!

Danes sem mel tekmo. V NM. Rezultati so bili kljub nenajboljšemu nastopu odlični. Čeprav bi lahko bili boljši. Čeprav sem ponoči malo spal *(ker nisem mogel v stanovanje, ker nisme mel ključa, in sem potem moral poklicat dedka, ki me je potem odpeljal spat na Libno...) in me je ta dogodek (*) razpizdil, se je dan zaklučil super...

Jutr...

Več slik od kifel fešte na ePosavju.

... ti matrna ;D

Peace!!!

3 komentarji:

Anja pravi ...

za eno samo črtico.....=)==)

Drax pravi ...

pa si šlaaaaaa ;)

hepijo pravi ...

Hooj! Vidim, da uživaš...super ;)

Čestitke za dobro uvrstitev, kr tko naprej.

Ej, danes imam očitno preveč časa, pa malo gledam, pišem...pa da ne bom dvakrat isto pisala, pojdi pogledat komentarje na
http://lenyn8.blogspot.com/2008/10/kar-ostane-od-poletja.html

Si za?

Lp, pa uživaj še naprej ;)