Countdown

nedelja, 17. avgust 2008

Vratio se

Drax!

Evo nas! Končno smo spet mal doma. Na morju je blo super. Ok, da ne šparam z besedami, blo je zakon. Družba je bla super; zakon. Vreme je blo sončno al pa oblačno, morje toplo al pa mrzlo, počutje dobro al pa super. Ni se kej za pritoževat.

Na morju smo bli v "naših" Nezinah. Prvi teden sicer v kampu v Osorju, od 7.8-> pa v Nerezinah(Bučanje), kjer se je žurka šele začela. (sledi stavek, ki ga 8 letniki napišejo mami(ci) na razglednico) Spoznal sem veliko novih(če jih je spoznal, je očitno da so novi, pa kaj češ, ko pa ne smeš spreminjati fraznema) prijateljev. Dopoldne smo spal, opoldne smo se zbudil, šli na plažo; tarok, kopanje, kosilo, zvečer pa na odbojko; dejansko smo jo igral od 22 do polnoči, seveda z ustrzno (obvezno) opremo. Neprecenljivo.

Za danes sam ena slika; sicer je nastala ponoči, je se pa še vedno vidi, da sta na njej Luka in Jure. Po izobrazbi sta dvojčka, bivša plavalca, člana odbojkaške ekipe Zlatorog in še marsikaj.

(od leve proti desni) Luka, Jure, Drax

V prihodnjih dneh se javim s natančnim poročilom iz Nerezin...

Hajdemo svi da pjevamo veselo...

Peace!!!

2 komentarja:

Donch pravi ...

wowowowowoow hvala za sms! Se mi je skor stožlo, ko sem prebrala kaj vse letos počenjate brez mene... salsa, bambusi... neprecenljivo =)
Glavno, da ste užival =)

Drax pravi ...

Hehe. Ja, jaz sme probu mal salso učit, sam nisem mel nobene soplesalke, da bi šlo to mal lažje.
Drug let, ane ;)