Countdown

sreda, 4. junij 2008

Čist preveč

sreče to leto...

Čist preveč sreče to leto.

Pogel tega, da sem bil vesel da sem sodeloval pri Briljantini in poleg tega, da sem "dobil" par novih zelo dorbi prijateljev in poleg tega, da smo se preselil in poleg tega, da je Vid postal stric in da ima Kekec pašteta novo pločevinko, mi je oz. mi po vsej verjetnosti bo uspel moj največji cilj to leto.

Uspeh. V šoli. Ne to, da se letos ne kregamo več tkoliko kot smo se včasih, se ne pošiljamo več v temne luknje in da nasploh bolje sodelujemo. Uspelo mi je, da sem dosegel željeni uspeh. Čeprav ne vem, če sem se letos učil kaj več kot prejšnja leta. Naključje pač. In malo sreče.

Jaz sem vesel...

Jeee!!!

4 komentarji:

hepijo pravi ...

Prva! he,he...

Čestitam!

Zdaj ti manjka pa samo še pika na "i" ;)

Pravzaprav ti tudi tukaj stoji sreča ob strani...a ne?

Lp, pa uživaj ;)

Drax pravi ...

Ne razumem...

Prosim, razloži :D

hepijo pravi ...

Hmmm, sem mislila, da boš razumel! Saj bi ti potegnilo, če bi še enkrat prebral...

Res hočeš namig?

Pišeš o tem, kako si vesel, srečen...in naštevaš zakaj...ja, manjka še "pika na i" ali "češnja na smetani"...je še kaj, kar si želiš?...no?...bo?

Lp, pa uživaj ;)

Drax pravi ...

Hepko, razumem