Countdown

torek, 29. maj 2007

Slika vs. beseda(e)

Slika pove več kot 1000 besed....

Ker nimam časa za "več kot 1000 besed", je tukaj slika...

7 komentarjev:

Anja pravi ...

ijooooo....kdorkol ti je že tole narisu je pa talentiran...ni(sm) da ni(sm)....:P

Vid. pravi ...

odlično :P sam premal rdeč v faco, da bi to drax biu xD

Drax pravi ...

ja to pa res...
sam jaz sem tko slikogeničen - na slikah sem lepši (če ne upoštevamo daa je množenje z 0 = 0)

Vid. pravi ...

ja bot pametn :P jst mam tud matematko 4 ;P sam ne vem ka zdej neki bluziš :)

Drax pravi ...

Reku sem da sem lepsi npr. 3krat lepši.
To je nemogoce zato, ker ce mojo lepoto (0) množis s 3 je se vedno 0...
Tko da ubistvu ni sem lepsi, tko se sam reče...

Vid. pravi ...

dej kej piš čevap no! :)

Unknown pravi ...

ti tud jutr nastopaš u kulturcu?